Translate

2015-01-03

Könyvmániám kezdete

                       Könyvmániám kezdete

  Régen utáltam olvasni,soha egyetlen könyvet sem vettem a kezembe,nagy ritkaságnak számitott az is hogyha egyszer-egyszer elolvastam egy fél kötelezőt.De hát azok unalmasak voltak,régi beszéddel,irással meg minden.Egyszer pedig téli szünet előtt unatkoztam irodalom órán ezért elkezdtem lapozgatni a könyvet és egyszer csak megláttam benne egy képet amin valami csöves volt, aztán megnéztem a cimet,az volt a cime hogy Robinson Crusoe.Én meg persze elkezdtem olvasni mert még életemben nem láttam olyat hogy az irodalom könyvben lenne egy történet egy csövesről.A könyvben csak egy részlet volt,de azt el is olvastam és no lám megtetszett nekem az a könyv amiről kiderült hogy nem is egy csövesről szól hanem valami emberről aki játsza a nagymenőt egy szigeten :).
  Hazamentem   és letöltöttem pdf-ben a könyvet,átküldtem a tabletemre és elkezdtem olvasni.Az lett a vége, hogy kiolvastam a könyvet és még tetszett is,szóval elkezdtem olvasni valami másat is, ami az Éhezők viadala volt.Kiolvastam a trilógiát és elkezdtem olvasni.Ennyi

                                 The End

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szeretném elkérni Kody Keplinger - The DUFF - A pótkerék című könyvét. tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés