Translate

2015-01-04

Dan Wells:Részben ember\vélemény\történet\letöltés

Dan Wells:Részben ember


Minden úgy kezdődött,hogy kifogytam a könyvekből és rákerestem arra a neten,hogy ''éhezők viadalához hasonló könyvek'' és persze milyen csodálatos találtam is.Megláttam egy olyat,hogy...

Itt a link: 

                 http://www.hotdog.hu/the_hunger_games/egyeb/15-konyv-ami-tetszene-ha-szeretted-az-ehezok-viadalat 

én meg persze rákattintottam és megláttam egy csomó olyan könyvet amire azt mondtam,hogy ''nekem ez kell!!!''.Letöltöttem egy párat amit találtam és elkezdtem olvasni.Elolvastam az egyik trilógia első részét,de akkor még nem jelent meg a második,igy hát elkezdtem olvasni a Részben embert. Nem nagyon érdekelt ez engem,de nem volt mit olvasni igy hát nem volt más választás.Az eleje tele volt mindenféle adatokkal meg orvosi hablattyal,de utánna azt vettem észre,hogy kezd megtetszeni a könyv.Hamar végeztem ezzel a könyvvel,és kicsit sem bántam meg,hogy elolvastam.5\5 

        Ha bárki szeretné a könyvet pdf-ben itt az e-mail cimem: Amerinamindig@gmail.com
 

3 megjegyzés:

  1. Hali, tudnál segíteni? Dan wells Nem vagyok sorozatgyilkos-trilógiájának keresem a Nem akarlak megölni és a Csak a holttesteden át linkjeit... Feketeoroszlan6@gmail.com, előre is köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Légy szí, elküldenéd a Részben ember-t a e.rika13@hotmail.com-ra. Ha megvan az egész trilógia még jobb lenne. Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés