Translate

2015-01-02

Ollá!

                               Helló mindenki!!!


Sziasztok! Én vagyok a legújabb könyvmániás akinek könyves blogja van mert rájöttem hogy könnyebb egy adott blogról elektronikus könyveket kérni mint keresgélni az interneten ezért úgy tervezem hogy felteszek egy listát a könyvekről amelyek birtokomban vannak és hogyha nem találod közte azt amit keresel nyugodtan kérj meg hogy próbáljam meg megkeresni és egy kis mázlival talán még meg is találom.Ha megtetszett valamelyik könyv  akkor nyugodtan ird meg nekem e-mail-ben.
 
  E-mail cimem: Amerinamindig@gmail.com
 Talán még véleményezhetném is a könyveket majd meglátom.

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Én Christopher Paolini - Örökség 4 című könyvét szeretném kérni, ha lehetséges.

    VálaszTörlés