Translate

2015-06-16

Könyv letöltés!

                                    Könyv Letöltés!!!

 Sziasztok,tudom,hogy elég sok az ilyen jellegű bejegyzés,de úgy érzem rögtön meg kell osztanom veletek,ha új könyveket szereztem be,amit tovább is küldhetek.
 Már nagyon vártam,ezeket a könyveket mert egyszerűen imádtam az előző részeiket és tűkön ültem,hogy mégis mikor olvashatom el már végre?!?!?!?!
 Az első könyv amivel szeretnélek sokkolni benneteket az...az Elementálok trilógia második része,mégpedig: 

                                     Brigid Kemmerer-Spark-Szikra

   

Ááááá...igen!Már majdnem teljesen kiolvastam,és nem panaszkodok,nagyon tetszik ez is ahogy az előző része is.Ahogy az előző rész Chriss szerelmi életéről szól,úgy ez Gabriel-éről.Nem vagyok az a fajta aki imádja a szerelmes marhaságokat,de egy könyvet sem olvastam még amiben ne lett volna szerelmi szál,de ez úgy látszik elhanyagolhatatlan.Ez pedig nagyon is jó könyv amit nagyon is szeretek...

 Tovább:

                                        Jus Acardo-Toxic-Mérgezés

 Ne itélj a boritó alapján,ez itt egy nagyon jó könyv!
 Ezt már elolvastam,mert ezt sokkal jobban vártam,mint a másikat,és nem okozott csalódást.Nagyon tetszik,hogy Deznek mindig van egy beszólása,amin jót lehet röhögni.A könyvet mindenkinek ajánlom aki csak a bolygón él és annak is aki nem...mindenesetre jó olvasást!
 Most csak ez a két könyv volt amit nagyon rég kerestem és meg is találtam és én csak olyan könyveket szerzek meg ami nekem kell.
 Ha szeretnétek elolvasni ezeket, akkor nyugodtan irjatok a következő e-mail cimre:Amerinamindig@gmail.com
 


   

1 megjegyzés:

  1. Szia! Olvastam,hogy meg van neked az Unwind 1 - Bontásra ítélve Neal Shusterman-tól! Kérlek el tudod küldeni az email címemre pdf-ben?! Nagyon hálás lennék! Előre is köszönöm!
    reka2046@gmail.com
    Üdv: Réka

    VálaszTörlés